.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار نیروی انتظامی مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس مازندران، ماموران انتظامي پيرجه شهرستان نكا در پي كسب خبري از مركز فوريت‌هاي پليسي110 مبني بر حمل بار قاچاق با يك دستگاه خودرو در يكي از روستاهاي حومه شهرستان سريعا وارد عمل شده و اقدامات سريع و غافلگيرانه آن را متوقف كردند.
ماموران در بازرسي از اين خودرو 41 كيسه كود شيميايي به وزن 2هزار و 50 كيلوگرم كشف و ضبط و پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي كردند.

* شناسايي و دستگيري سارقان كيف قاپ در مازندران
همچنين ماموران انتظامي كلانتري 11 شهرستان نكا در پي مراجعه زني مبني بر سرقت كيف دوشياش حاوي مقادير وجه نقد و مدارك از سوي دو نفر موتورسوار سريع وارد عمل شده و اقدامات اطلاعاتي و پليسي را آغاز كردند.
ماموران در انجام تحقيقات اوليه و دريافت مشخصات سارقان موفق شدند يكي از متهمان به نام‌هاي (حسن ـ ع ) 27ساله را شناسايي و دستگير كنند كه متهم در بازجويي فني پليس به بزه انتسابي با همدستي فردي ديگر اعتراف كردند كه اموال مسروقه از وي كشف و ضبط شد.
در همين راستا ماموران انتظامي كلانتري 11 شهرستان نوشهر در پي كسب خبري از مركز فوريت پليسي 110 مبني بر سرقت كيف حاوي مقادير جواهرالات، موضوع را در دستور كار ويژه خود قرار دادند.
مالباخته زني 23 ساله بود كه در اظهارات خود به پليس عنوان داشت سرنشينان يك دستگاه خودروي 206 در حين تردد در يكي از خيابان اصلي شهر به وي حمله‌ور و كيف دستي وي حامل جواهرات و مقادير وجه نقد را به سرقت بردند.
ماموران با دريافت اين گزارش و مشخصات خودرو سارقان با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي موفق شدند كه خودروي مورد نظر را در سطح شهر شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه توقيف كنند.
راننده خودرو به نام پژمان 22 ساله در اين ارتباط شناسايي و دستگير شد.
متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

* كشف 2هزار و 400 قطعه انواع تجهيزات دريافت ماهواره در مازندران
در راستاي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و مقابله با هرگونه ناهنجاري اجتماعي طرح جمع‌آوري تجهيزات دريافت ماهواره در سطح شهرهاي مازندران به مرحله اجرا گذاشت.
وي افزود: ماموران پليس پس از شناسايي توزيع‌كنندگان 2هزار و 417 قطعه انواع اين تجهيزات را كشف و ضبط كردند.

* سارق كيف قاپ با حضور به موقع پليس ناكام ماند
ماموران انتظامي مازندران در حين اجراي ماموريت به راكب يك دستگاه موتور سيكلت كه با مشاهده ماموران مسير خود را تغير داد و متواري شد مظنون شدند.
ماموران دريافتند راكب موتور سيكلت سارق كيف قاپ است كه دقايقي پيش كيف دوشي زني 65 ساله را در يكي از خيابان‌هاي اصلي شهر به سرقت برده است.
ماموران در يك اقدام سريع و غافلگيرانه موتورسيكلت را متوقف و سارق كيف قاپ به نام (قدرت ) را شناسايي و دستگير كردند.
متهم در بازجويي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و اموال مسروقه از وي كشف و ضبط شد.
اين افراد پس از تشكيل پرونده و سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

* دستگيري شرور تحت تعقيب در ساري
در پي شكايت اهالي منطقه‌اي بر شرارت و ايجاد مزاحمت براي مردم از سوي فردي به نام محمد ـ ح موضوع در دستور كار ويژه ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي قرار گرفت.
ماموران پس از چند روز كار اطلاعاتي و تحقيقات اوليه دريافتند متهم داراي سابقه كيفري متهم به تجاوز به عنف، برهم زدن نظم عمومي، ايجاد مزاحمت براي مردم تحت تعقيب هستند كه با انجام اقدامات پليسي محل اختفاي اين فرد شناسايي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساري در اين باره تصريح كرد: ماموران با هماهنگي مقام قضايي به محل اختفاي وي مراجعه كرده كه متهم به همراه چهار نفر از همدستانش در حين خروج از منزل با مشاهده ماموران با استفاده از يك دستگاه خودرو اقدام به فرار كردند.
تقوي بيان كرد: ماموران در يك اقدام سريع و غافلگيرانه خودرو را متوقف و متهم را به همراه چهار نفر ديگر دستگير كردند.
وي افزود: ماموران در ادامه بازرسي از خودرو متهمان يك عدد قمه دسته بلند، يك عدد چاقو با پوشش چوبي، يك عدد تبر دسته كوتاه، يك عدد باطوم چوبي و سه دستگاه تلفن همراه را كشف كردند و در بازرسي از منزل متهم يك قبضه اسلحه خفيف كشف وضبط شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساري در از تشكيل پرونده و معرفي متهمان به مرجع قضايي خبر داد.

* دستگيري فروشندگان كراك و شيشه در بهشهر
در پي كسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي از سوي دو متهم به نام (م ـ ح ) و (م ـ ع) سريعا وارد عمل شده و اقدامات پليسي را آغاز كردند.
ماموران در تحقيقات اوليه اطلاعات محل سكونت اين افراد را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي منازل آنان را مورد برسي قرار دادند. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.